nasıl çalıştıroyurz arkadaşlar?
Dostum önce , "Tools = Exract var ona tıklıyoruz. daha sonra ordan site adını girip çalıştırıp alt sayfaları buluyoruz. Sonra hepsini seçip kaydet diyoruz. Daha sonra o sayfayı kapatıyoruz. Sitenin ynaında - + işaretleri var + ya tıklayınca çıkıyor."
Teşekkürler