Merhabalar,
Uzun zamandır r10da çok şeyden yararlandım ve birçok site kurup sattım.Artık dinlenme zamanım geldi. 1 sene kadar dinleneceğim.Ardından yeniden güzel projelerle ve paylaşımlarla sizlerle olacağım.
Bu web işleri insanı belli bir zaman sonra hem bıktırıyor hem de yoruyor.İyi bir dinlenme iyi olacak..
Herkese yardımlarından dolayı teşekkür ederim.Hakkınızı helal edin.