Teşekkürler arkadaşlar , ya işte mousela benim işim klavye pek kullanmıyorum bazen çok güzel tarayıcada nette gezinmek için sadece mouse ile hiç pratik değil...Geçmişi biliyorum ayarlarda oda uzun iş 3,4 tık yapmak gerekiyor