KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfırlanmışsa tahmin ettiğim sebep olabilir ilk sistem değişikliğinde yüksek bir pakete geçtiyse çabuk tükenmiş olabilir mevcut rapidsler.Misal o esnada yüklü download yapıldıysa önceki mesajımda 4-5 paketli bir resim koydum ya bi önceki sisteme ait enalt pakettede olsak o sistemde eğer gerekli ayarı vermediysek kota dolunca otomatik üst pakete atıyordu ve farkında olmayan biri değiştirmezse diğer günde otomatik geçirdiği üst paketten devam ediyordu hatta bende öyle bi kazık yedim mediumdaydım günlük 20 rapids olan pakette ayarlamamışım kota dolmuş direk üst pakete attı 78 rapids gitti erken farkettimde diğer günde 78 düşmesini engelledim.Sizde böyle bir durum olmuş ve hızlıca tükenmiş olabilir rapidsler.
Vallahi onu bilemem ama yani 40gb harddiskim var zaten , yani rs'deki tüm trafiğimi yiyecek kadar bir şey kullanmış olamam sanırım