suvari1794 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

benimde 15 günüm vardı takip etmediğim için pek süreniz doldu dedi . böyle gösteriyor şimdi yeni sistemden de pek birşey anlamadım ne yapacağımıda bilmiyorum
rapids mi kalmadı hesabında ? sol tarafta rapids yazan kısmın yanında kaç yazıyor ?


suvari1794 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

benimde 15 günüm vardı takip etmediğim için pek süreniz doldu dedi . böyle gösteriyor şimdi yeni sistemden de pek birşey anlamadım ne yapacağımıda bilmiyorum

Tam resmi koymuşsun şimdi rapids kalmamış hesabında sistemin son değiştiğinde de son bu kota kaldı demek ama aktif olmadığından kullanamıyorsun herhalde.

Yapabileceğin şey bu hesaba enazından 400 rapids alıp aktif etmek olacak.Rapids yüklemesi yaptığında 99 rapids düşüp 30 gün süre ve 30 gb kota ekleyecek 17 gb ın üstüne devam edeceksin indirmeye.Hatta biterse 14 rapids karşılığı 5 gb ek kota alabilirsin.