Bu pek bişey yapmıyormuş yav. Ben bilgisayarcıda normal çalışırken temizlik , bulaşık , taşıma işleri , teknik servis işleri , evlere teknik servis işleri , kamera kurulumu , projeksiyon kurulumu , alarm kurulumlarına giderdim.Aldığım parada aylık Xx tl idi sadece

Bu yine baya rahat stajermiş
Önümüzde ki sene bide staj yapacaz. Bu sefer beleş yapacaz

Köhne yerlerden bi yere girmeyi tercih ediyorum bu sefer