taSManiaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad yanlış anlamazsanız eğer PHP ile alakası yoksa, bu formdaki verileri mailine hangi yolla gönderecek ?
eğer başlık, formda ki radio butonu php'ye nasıl atarım olsaydı php ile alakalı olurdu. arkadaşın sorunu html, input. php ile de alakalı değil.