Öyle valla bir konu açıyoruz domain nasıl 50 kişi oww süper harika nerden aldın kaça aldın satarsanız mesaj atın gibi mesajlar yazıyor .

Sonra satış çıkarıyoruz kimse yüzüne bakmıyor .

Yada şimdi sizin dediğiniz gibi 50 tane konuma param olsa alırdım , yada geçen hafta neden haber vermedin gibi mesajlar alıyorum.

Herkes aynı bende gerçekten bu olayı anlamadım.