birincisi ücreti ödenmiş hosttur sponsorlukları yok.3 4 defa mesaj attım hizmeti devam ettirin yedek alın denıyor.altı üstü bir yedek,onu bile almam için ücret talep edilmesi firmanın ciddiyetine yakışmayan bir durum.