edit:
iyilik yapayım derken kötülük yaptıgımı farkettim. her zamanki gibi insanların yine konuyu dikkatli okumayacağını anlamalıydım. açıkça açıklamama rağmen anlamayıp eksi rep veren olmus o yuzden baskalarınında anlayamamasını önlemek için paylaşımı editledim. kimseye istemeden zararımız dokunmasın.. lazım olan pm atar..