Ben yaklaşık 2002 yılından bu güne çalışıyorum. Kaliteweb ile 1 tane dahi hatalarını görmedim. İkinci konu ise adamlar gayet profesyonel çalışıyorlar. 7/24 hizmetleri var.
Hiç bir host firmasının yapmayacağı konularda defalarca yardım etmişlerdir. Bence tekrar görüşmen gerekir firma ile benim tanıdığım kadarı ile reeldende tanıyorum. Çok kaliteli insanlar.