Yardımın için teşekkürler. Ama birde ona ücret ödemeyim. Ücretsiz bir yolu yok mu?

Benim istediğim zaten sadece üyeler ortak olacak. İki sistemin user kısmını bir db de birleştirip ikisini de oradan çekmesini sağlayamaz mıyım?