topicteki firmadan şikayetçiyim 1 yıl ücretini ödediğim 3 adet host un süresi dolduktan sonra 2 sitemi baska hosta tasımak bir hostumuda orda bırakmak kaydı ile istedim hali ile sitelerinin son halinin yedeğini vermelerini rica ettim bana ödeme yapıp hizmetinizi uzatın öle yedeğinizi alın diye bir cevap geldi.Bu nebiçim hizmet anlayışıdır bilmem birde ciddiyetten bahsediyorlar kedinlerine yakışmadı