arkadaslar sitem forum uzantısında duruyodu sitemi direk ana domainie aldım sle anlatıyım
http://www.siteadi.com/forum dan
http://www.siteadi.com a aldım.. ama şimdide login bilgilerini giriyorum giriş yapar gibi yapıyo ama ana sayfa tekrargelio giriş yapın diye sorun nedir acaba ?
Şimdiden Teşekkürler