Arkadaşlar şuanda konuyu farklı yere çekmektense mağdur olanların problemlerini çözümlemeyi daha doğru buluyorum. Eğer aklınızda takılan var ise öncelikle insanlrın sorunlarını çözümlememi bekleyin daha sonra bu konulara girip detaylı olarak cevaplandırmayı daha doğru buluyorum veya sormak istediklerinizi e-mail atarak sorabilirsiniz.