Hayır ya yorum değil yorum istemiyoruz okunma sayısı diyoruz..Yazıların okunma sayısına göre belirliyoruz..Evet haklısınız biraz düşük ama daha yeni yeni başlıyoruz.Sizlerde fikir verirseniz iyi olur aslında bu sadece bizim düşüncemiz,yeni fikirlere açığız..Hani okunma başına 0.02 yerine kaç vermemizi önerirsiniz?