"5 lira verse aylıgını öderdi" diyenler, o küçümsedikleri 5'er liralar ile iş yapıp,sonrada "yandım anam,paramı vermiyolar" diye ağlayan insanlar oluyor sanırım. Yanmak demişken,bu kelime maziden neyi çağırıştırıyor acaba

Öyle ki bu tür yorumlara katılanlarda zamanında 5 liraya host satan 5 liraya forum kuran 5 liraya silver üyelik satan insanlar değil mi?

5 lirayı küçümseyenlerin 5 liralık gururu var mı?

Velhasıl kelam,
Mybbdestek.Com şuan çevrimdışı durumda ise,bunun sebebi yöneticilerin maddi yetersizliği değil,sanal alemde olduğu gibi reel iş ve sosyal hayatlarındada yoğunluk ve başarı hedefliyor olmalarıdır. Nitekim maddi durumu yeterli olmayan biri veya birileri zaten bu işe girişmez...

Bunu anlamak için 5 lira isteyen??