o kadar site admini 5 lira verse aylıgını öderdi
Çok haklısınız 5 lira sitesi için veremeyenler kimseye destek veremez hepsi çıkarcı para peşinde koşan insanlardı rezil oldular gittiler arkada çöplükleri kaldı onlarda zamanla gider nasıl olsa.Piltelekom'a teşekkür etsinler ücretsiz barındıkları için bence.