Arkadaşlar bi kişiden pp aldım yaklaşık 5 gün oluyor sonra pp elemanın hesabını incelemeye aldı.Bendeki paypal da doğal olarak durduruldu bankaya çekmiştim.Bu cuma günü sonuçlancak paypaldaki işlem.Şu an para bende gözüküyor paypaldaki işleme baktığımda da satıcıya mesaj atıldı cevap bekleniyor diyor.Paranın bende kalması için ne yapmam gerekir?Yapabileceğim bir işlem var mı?Ya da ne yapmam gerekiyor?Bişey yazmam falan gerekir mi?