Evrenin resmini çekmişler mynette gördüm
daha detaylı bilgi için
http://www.esa.int/esaCP/SEMF2FRZ5BG_index_1.html
sayfada resmin nasıl çekildiğine bir dair animasyon var



evrenin resminin büyük hali
http://www.esa.int/images/PLANCK_FSM_03_Black.jpg

http://www.esa.int/images/PLANCK_FSM...eleases_02.jpg

Biz neresindeyiz?

Tam belli olmuyo ama değişik bi animasyon daha
galiba sağ üstte bi yerlerdeyiz

http://micro.magnet.fsu.edu/primer/j...f10/index.html

animasyonun altındaki manual butonuna basarsanız kendiniz kontrol edebilirsiniz ileri geri şeklinde