Evet farkettim hocam. Anlamadım doğrusu, 3-4 konuya giriyorsun düzgün gözüküyor, 1 konuya giriyorsun Türkçe karakterler sorunlu gözüküyor. Biraz zaman geçiyor sorunlu konuya tekrar giriyorsun düzelmiş gözüküyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa yardımlarını bekliyorum.
Bunun da tema ile bir ilgisi yok. Mysq'dan olabilir belki.