Hocam birde sitende Türkçe karakter sorunu var.
Evet farkettim hocam. Anlamadım doğrusu, 3-4 konuya giriyorsun düzgün gözüküyor, 1 konuya giriyorsun Türkçe karakterler sorunlu gözüküyor. Biraz zaman geçiyor sorunlu konuya tekrar giriyorsun düzelmiş gözüküyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa yardımlarını bekliyorum.