Konu
Bende konu açacağım...
07-07-2010, 08:16:44
#2
Doğan
Yattık, kalktık. Yediğimiz balıkları hazmettik. Hala yorum gelmemiş. Üüüüü Üüüü..
Bu domainlerle paraya para demeyeceğim...