Bence Allah affetsin diyelim çünkü azabı çok büyük olacak bi günah işlemişler... onlar acımadı ama acınacak bişeye imza atmışlar...

Kedileri gördüğümde neden kaçarlar acaba diyordum. Allah iham ederken herşeyi en iyi bilenmiş..