Kürtlerden kimsenin ayrılık istediğini sanmıyorum ben. Aklı olan istemez zaten. Antalya,İstanbul,İzmir dururken hangisi yaşamak ister Kuzey Irak'ta. Federasyon fikrine çok daha karşıyım çünkü o zaman adamlar istediği gibi hem ülkenin olumlu yanlarından faydalanacak hem de bize bir katkıları olmayacak.
Aynen katılıyorum, bende ayrılık fikrine karşı çıkacaklarına inanıyorum ama bir kerede biz bir şey yapalım diyorum. Federasyon fikrini konuşmak bile gayet saçma ve gereksiz, ait oldukları yere kuzey ırak bataklığına terketmek en doğrusudur. Şu an bir katkıları yokki aslada olmayacak, kaldıki TÜRK milleti onlardan katkı istemiyor gölge etmesinler başka ihsan istemez.