Hiç kimse bütün kürtlerin üniter yapıdan rahatsız olduğunu yada bütün kürtlerin terörist olduğunu söyleyemez ama birde hayatın gerçekleri var, bizler kafamızı deve kuşu misali kuma gömdükçe bu terör belasından asla kurtulamayız. Bundan daha bir kaç gün önce üstelik anayasa'ya bağlı kalacağına yemin etmiş bir ******** " Yakında kendi valilerimizi seçeceğiz ve liderimizi akdamar'da ağırlayacağız" dedi, eğer dikkat ederseniz çıtayı kademe kademe yükseltiyorlar. Biz bunları bunca yıldır sırtımızda taşıyoruz, bencede artık yeter. Madem ortadoğunun bataklığında yaşamak istiyorlar öyleyse bırakalım yaşasınlar, emin olun TÜRKİYE'nin sırtından bu asalakları indirebilirsek işte o zaman gerçekten süper bir ülke oluruz.
Üç yıl o bölgede görev yaptım, ALLAH şahittir'ki devlet bunlara yapabileceği herşeyi fazlası ile yapıyor. Resmen bütün hayatları beleş ve devletin sırtından geçiniyorlar ama buna rağmen hala nankörlük yapıp bu devlete ve bu devletin askerine polisine kurşun sıkıyorlar, bugün bir ADANA'lı yazmıştı "onlar bütün TÜRKİYE'de iş yeri açıp iş yapabiliyorlar ama ben DİYARBAKIR'da iş yeri açmak isteyince üzerime çullandılar" diye. Bence artık kafamızı kumdan çıkarmanın zamanı geldi, ya yedikleri ekmeği bilecekler yada sırtımızdan indireceğiz.