theescape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef bu şekilde bakmak sorunu çözmüyor, sonuçta gencecik kardeşlerimiz kurulan kahpe tuzaklarla sürekli şehit ediliyor. Elbette federasyon fikrine bende karşıyım ama ben açıkcası bu insanlarla birlikte yaşamakta istemiyorum, bu ülkeye ve bu ülkenin insanına hergün bir başka kötülük ve hainlik yapanlarla bir arada olmak beni rahatsız ediyor.
Kürtlerden kimsenin ayrılık istediğini sanmıyorum ben. Aklı olan istemez zaten. Antalya,İstanbul,İzmir dururken hangisi yaşamak ister Kuzey Irak'ta. Federasyon fikrine çok daha karşıyım çünkü o zaman adamlar istediği gibi hem ülkenin olumlu yanlarından faydalanacak hem de bize bir katkıları olmayacak.