Birlikte yaşamak zorunda değilsek, birlikte yaşamak istemeyen gider ülkeden sorun hallolur. Turgut Özal'ı sevmeme rağmen bu federasyon lafını çok saçma bulurum ben.
Maalesef bu şekilde bakmak sorunu çözmüyor, sonuçta gencecik kardeşlerimiz kurulan kahpe tuzaklarla sürekli şehit ediliyor. Elbette federasyon fikrine bende karşıyım ama ben açıkcası bu insanlarla birlikte yaşamakta istemiyorum, bu ülkeye ve bu ülkenin insanına hergün bir başka kötülük ve hainlik yapanlarla bir arada olmak beni rahatsız ediyor.