Birlikte yaşamak zorunda değilsek, birlikte yaşamak istemeyen gider ülkeden sorun hallolur. Turgut Özal'ı sevmeme rağmen bu federasyon lafını çok saçma bulurum ben.
Düzeltme ve özür: Bu sözün söyleniş niyetinin çok daha bambaşka bir anlamı olduğunu, Turgut Özal'ın asla federasyon isteği olmadığını öğrendim.