Benim demek istediğimi sonraki mesajlarımda anlamışsın evet ama bana ilk tutumun çok canımı sıktı. Sonrasında bende sana bunu anlatmak istedim. Bir daha ilk gördüğün mesajı ölçüp biçim tartmadıkça birisine " cumhuriyet düşmanlığı yapıcam diye osmanlıyı kullanma" bu ifadeyi kullanma. Yoksa senin bir mesajı farklı yerlere çektiğin gibi karşında kide kendi anladığı yöne çeker ve tıkanır böylece.

Bana özelden veya konu altından ya sen bunu demek istedin ama ne demek istedin diye bir sorsaydın ben sana gerektiği gibi açıklardım.

Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nu demek istemedeğini sonraki mesajında anladım mı? anladım.
Herşeyi , nereye nasıl geldiğimizi tek tek açıklarsam ciddi manada bana zaman kaybı olursun. Ayrıca aramızda ki kapanmak üzere olan tartışmayı tekrar bana başlattırmış olursun ve bende bunu istemem.

Neyse iyi günler.