ilyasozde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açtırmak kolay olmayabilir hocam türkiye için . Ben açılabileceğine de ihtimal vermiyorum ama illa şerefsizlere atıfta bulunacağın bir site arıyorsan şu an kullandıkları sitelerin isimlerini sana vereyim. reklam olmasın diye buraya yazmıyorum.
p.m bekliyorum bildiklerini yazarsan sevinirim..

turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kim dedi yapılmıyor?

ben namejette yaptım.
godadyde yapilmiyor, dene istersen...