Evet. Arkadaşın dediği gibi eğer kodlama bilmiyorsanız ve eklenti kullanmak istemiyorsanız, en uygun yöntem budur!
arkadaşın söylediği ile sizin söylediklerinizin alakası yok. Arkadaş , açılan ALT kategorilerin tıklanınca gösterilmesini istiyor. oysa bu yöntem ile sadece kategori seçiniz der ve bütün kategorileri ancak seçerek görebilirsiniz.
haginin dediği gibi arkadaş drop down menü istiyor.