GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulundugun yerdeki bilgisayar tek modem kullanıyorsa ki tek modemdir büyük ihtimal banlanabilirsin hocam bu yüzden.
Haklısınız. Aynı şekilde tek bağlantı üzerinden internete bağlı.Hiç gerek yok.