Frmkucuk adlı arkadaşa da biraz katılmıyor değilim.
Zira hizmetlerinizde izleyeceğiniz yolda kendi karar verme yetisine sahip olmanız gerekiyor. Başkaları ödeme yap derse, bunu da dikkate alıp o söylem doğrultusunda işlem yaparsanız, kendi otoriteniz sarsılır.
O yüzden konu biraz gereksiz olmuş kanısındayım.