ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hattı RH üzerinden vede Telekom hattındamı vereceksiniz? Yoksa Tellcom üzerindenmi?
Türk Telekom. Tek mesele, bu hattı sağlarken Hetzner modeliyle ucuz dedicated sunucu ve hat arttırımı modeline dayanacak olması. Yani colocation hizmeti içermiyor.

Türkiye'de veri merkezi hizmetleri konusunda sanayi devrimini yakalamamız gerek. Atölyelerimizle bu iş zor. Sunucu fabrikalarımız olmalı. (mecazi)