MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozgun icerik her zaman iyide insanlar her zaman ogzun icerik olusturamiyor. Butun siteler ozgun icerikli olmus olsaydi hepsi iyi yerlerde olurdu herhalde
İnsanlar bazen yazmaya üşeniyor bazende basireti bağlanıyor.Arada sırada ise çok güzel özgün içerikler çıkartıyor ortaya.Ben işte o anlarda yazmaya çalışıyorum,sitemde kopya içerik olmasındansa haftada 1 yazı yazarım daha iyi diyorum ve özgünlüğümden şaşmıyorum,googleda mükafatını veriyor zaten.