Konu
Facebook'un adminiyle konuştum :)
05-07-2010, 22:51:57
#10
EscapeLord
Crazy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
puhaha işi gücü yokmu bu adamın ya ugraşıcak başka birşey bulamamış herhalde
İyi bir çocuk olursak adminleri bile görebiliriz.