Fatih arkadaşım; söylediklerinde haklı olabilirsin.
Ama Şöyle bir durum var. Herkes ha! şimdi güncelledi ha! güncelleyecek diye beklerken. Sürekli O yeşil ipe bakıp yüksek pr degeri hayal ederken. Biri çıkıp geliyor ve güncelleme 40 gün sonra diyor.
Kimseye kızma sana saçma sapan mesajlar attı diye. Sende olsan birisi 40 gün sonra olacakmış vs.. gibi bir konu açsa sende kızarsın

Felegin şaşmazmı..