Merhaba iweb.com'dan host aldım hesini tamamladım ama maile sadece fatura kısmı gelmiş hangi ns'ye felan yönlendireceğim konusunda bilgi gelmemiş acaba bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yazabilirmi ?