Arkadaşlar clientscripti temizledik. Eklentileri kaldırdık.

Hala sorun aynı.

Değişen birşey yok.

Yardım edebilcek bu soruna çareyi bilen birisi yok mu ?

Not : Flood için özür dilerim. Fakat 3-4 aylık emek söz konusu.