Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence açık artırım gibi yaparsanız ya da kendiniz fiyat biçerseniz daha iyi olur.
Belki haklısın usta ama biliyosunki satıcılar genelde hep elindeki malın cok daha fazla bir ücrete satılmasını ister. O nedenle aslında kafamda belirlediğim bişiler var tabi. Kimine çok kimine normal kimine ucuz gelebilir.O nedenle teklif veren kişilere kafamdaki fiyatı söylemeyeceğim. Kafamdaki fiyata en uygun en yakın ücreti vermek isteyen ile satışı yapıcam kısmetse. Belki yanlış düşünüyorum bilmiyorum ama bu domainler çok çok süper olmasada firmaturkiye veya muzikalbum gibi domainleride açık attırmada 20-30 tl ye vermem. O yüzden böyle teklif usülü satış yapıyorum.Değerli yorumun için teşekkürler.. iyi çalışmalar