bu işlem için henüz sizden talimat almadığımız için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Talimatınızı güncellemek için lütfen şubenize başvurunuz.
arkadaşlar üsteki uyarıyı alıyorum şifremizi fln aldık giriş yapıyoruz yaparken hep mobıl onay kodu ıstıyor hadı heralde o sorun deill fakar eft-havale vs. Işlerde üsteki uyarıyı veriyor sadece bu işlemler için şubeye mi gitmek gerekli..