Konu
cubukkraker.net ihs kayıtlı
05-07-2010, 11:51:47
#9
alicanck
MadScientist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu fiyata bu efsane gider mi be aLican
neySe bende kalır belkim )
hadi bakalım benden 7 TL..
efsane di mi ?
7 TL ile devam ediyoruz.