MadScientist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu fiyata bu efsane gider mi be aLican neySe bende kalır belkim )

hadi bakalım benden 7 TL..
efsane di mi ?

7 TL ile devam ediyoruz.