Unuttular galiba, TÜRK'lerden korkularına Çin Seddi'ni yaptıklarını.

Şimdi kağıt üstünde bizden güçlüler ya. İstesek, o zamanda yok edebilirdik, anadoluyu tercih edeceğimize doğuyuda tercih edebilirdik.

Dua etsinler.