Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.Wp-o Matic kullanıyorum ama kouları fetch ile çektikten sonra direk kaydediyor.Editlemeden yayınlıyor konuları.Bu sebeplen ilk olarak taslak şeklinde kaydetmesini istiyorum lütfen çok önemli benim için yardımlarınızı bekliyorum.