SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 2 ay falan giymişimdir. Yıkama ve ütüleme de yaptığım için geri alacaklarını zannetmiyorum.
alırlar hocam denemekte fayda var. yeterki siz kılıfına göre uygun bi'yalan uydurun