Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
us polo'dan mont almıştım yakasının rengi gitti. aldığım mağazaya götürdüm değiştirdiler. çöpe atmanıza gerek yoktu
Ne kadar süre giydiniz ? Genelde kullanıcı hatası diyorlar da..