gram altın alacan hemen geri satacan.1 tl oynuyodu arada fark eskiden ama şu anda kuyumcular gram başı 2.5 tlye çıkardı.en az zarar edeceğin sistem budur.eğer bir tanıdık varsa onun pos cihazından çektirp yüzde 3 fazla ödemek de olur ama en iyisi gram altın