RopMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence Free ve herkesin alabileceği hesabı satman ne kadar doğru yoksa ben mi yanlış anladım mesajları ??
satış yok konu baslıgını reportledım dıyorum aşağıdakı msjı okur ısen