inşallah dediklerini başarırsın da hayrını görürsün.
ben olsam bu domainlere çalışmazdım.
Guzel dileklerin için çok teşekkur ederim.

Sitelere buyuk umutlar baglamıyorum o yuzden problem yok. Bir süre sonra bazı sitelerden beklediğim geri dönüşü almazsam kapatırım tabi ki. Boşuna emek gitmesin.